20060118

Tänasel ööl näidati, ei, anti mõista kuidas ma otsa saan. Mul nimelt valutas pea hirmsasti. Mitte nii nagu tavaliselt kui on lihtsalt peavalu näljast, külmetusest või mõnest muust igapäevasest nähtusest tingituna. Valutas külje pealt oimukohast. Mind lausa viidi arsti juurde, mingi seletamatu jõud viis. Ma ise ei soovinud minna, aga ühel hetkel võeti mult analüüse, proove ja küsitleti tervise asjus ja viimase aja enesetunnet. Mul olevat seal kus valutab kasvaja kogunud üsna muljetavaltavad mõõtmed. Imelik on see, et päriselus on mul valus samas kohas. Ühel korvpalli mängimise päeval põrutasin peatpidi kokku noorsandiga, kes ei olnud nii osav mängumees nagu mina. Sellest ajast peale on mul sellest kohast mõnikord valutanud kuhu hoobi sain. Seda kõike rääkisin ka arstile. Arst ütles, et ma oleksin pidanud kohe tema juurde pöörduma. Aga ta arvas, et ka siis ei oleks andunud midagi enam teha. Kas tõesti oleksin ma pidanud nii vara oma peatsest suremisest teada saama? Sellest on möödunud üle viie aasta, kindlasti läheneb see arv seitsmele aastale. Minuga on nii, et ma harva tean millisel aastal minuga teatud sündmused juhtunud on. Ma vahel imetlen neid, kes teavad vahel isegi kuupäevase täpsusega kõiksuguseid pisiasju oma elust. Ma pean vahel oma vanustki arvutama.

2 Kommentaari:

Blogger imeloom ütles...

Mina mäletan ka pisiasju ja pisiasjade kuupäevi. Aga vanust pean alati ka igaks juhuks arvutama. See tuleb sellest, et pisiasjad on minu jaoks suured asjad ja vanus ei ole suur asi. Vanus on tegelikult pisiasi.
Kõige kenam päev minu elus on olnud 13.mai 1996. Depressiivse varateismelise õnnega ei anna enam midagi võrrelda. Võib-olla kui ma kunagi jõuan depressiivsesse varakeskikka võime seda teemat uuesti puudutada.

19/1/06 16:28  
Blogger _l_l_ ütles...

Mul on mõni teine päev. Ma isegi tean neid päevi, ma mäletan neid hetki väga selgelt. Vahel ei ole kuupäev minu jaoks oluline, hetk aga on. Mulle tundub, et Sinu loogika pisiasjade ja suurte asjade kohta peab ka minu puhul paika, vähemalt ma nõustun sellega.

19/1/06 18:31  

Post a Comment

<< Kodu