20060310

Raamatud

Tead, mis mulle meeldib?

Mulle meeldib kui ma olen lugenud läbi mõne raamatu. Ja siis avastan kellegi, kes on lugenud sama raamatut. Me teame, et see oli nauditav lugemine. Me kuuluksime nüüd justkui salajasse ühingusse. Aga see on veel parem, sest keegi ei tea sellest ühingust midagi. Meie ise ka ei tea.

Me oleme saanud tungida ühe või lausa mitme inimese mõtetesse, saladustesse, soovidesse ja tunnetesse. Me teame nende lugu. Meil on nii palju mida arutada, nii palju millest rääkida.

Kui me koos ei ole, siis on meil paljust mõelda.

Mul saab kohe üks raamat läbi. Kohe võtan uue, juba tean millise. Ja jään ootama seda aega kui leian kellegi, kes on ka mõne nendest raamatutest läbi lugenud.

1 Kommentaari:

Anonymous Anonymous ütles...

:D tuttav tunne ...

27/2/07 19:47  

Post a Comment

<< Kodu